*❄️VALSUL FULGILOR DE NEA*❄️




Scrie-mi pe zăpadă, cu iubirea ta, 

Versuri fermecate, precum altădată,

Când în zorii zilei,  raze mă trezeau 

Ce purtau căldura dorului tău toată. 


Şi în strălucire de binețe tandre 

Un salut duios, frumoasă idilă,

Precum fără vină e iubirea dulce, 

A unui prinț rămas în suflet de copilă .


Alb strălucitor , alb rece de nea 

Ce prin algoritm suflete cuprinde, 

Dar nu e iubirea cea de altădată,

Când vrăjiți eram , în vremuri de colinde.


Şi sub clar de lună, pe acorduri blânde,

Fulgi de nea, văzduhul plin de doruri, cerne, 

Destine ce dansează valsul de iubire, 

Coborând spre Terra, în jocuri eterne. 


Scrie-mi cu steluțe ninse de la îngeri, 

Destine închise,  vals de fulgi de nea, 

Să se prindă-n joacă, cu a lor sclipire, 

În zorii de ziuă,  la fereastra mea. 


Mesaj de iubire în versuri celeste 

Gerul să - mi picteze ghirlande de flori, 

Privind la fereastră, prin geana-mi umbroasă, 

Să îți simt iubirea plină de fiori .


Să mă simt crăiasă, cum spuneai odată, 

A iubirii tale, în păr cu fulgi de nea, 

Ce-au dansat în noapte,  valsul regăsirii 

Destine închise  în formă de stea. 


Şi în strălucire de binețe tandre 

Un salut duios, frumoasă idilă ,

Să dansez pe vis , vals de fulgi de nea , 

Cu un prinț rămas, din suflet de copilă.

❄️❄️❄️

Versuri:Rodica Sandu 

( Foto internet)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

CÂND INTRĂ BANII PE CARDUL PENTRU ALIMENTE...?

Să fii om bun,nu este greu

Ce-i neputința